Join as a BLOG contributor

To join as a blog contributor, please e-mail your request to garibaldiannexpac@gmail.com providing your name, child's name and e-mail address that you would like to use for subscription purposes.

Search This Blog

Tuesday, December 10, 2013

PAC MEETING - WEDNESDAY DEC.11 - 6PM - IN THE LIBRARY

Wednesday, December 11, 2013


Garibaldi Annex Parent Advisory Council (PAC) Meeting Agenda

 
 
 
 
6 pm  - School Library (free child care available in the gym)


  1. Welcome Members; Julie Beer, PAC Co-Chair (5 min)
  2. Agenda Additions/ Adopt November  2013 Minutes (5 min)
  3. Update from our school VP; Lorraine Baker (10 min)
  4. Committee Update; Joel Ronne (10 min)
    1. Garden
    2. Fundraising
    3. Outdoor committee
    4. Kitchen/Popcorn - Phillipies bake sale
    5. Other
  5. Financial Update and Budget; Angela Wong-Moon (15 min)
    1. Tennis bill (5 min)
  6. New Business/ PAC Activities
  7. Next PAC meeting (January) What  time? (10 min)
  8. Adjournment at 7:30 pm

 

No comments:

Post a Comment